درد دل


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

وبلاگم چطوربود؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حس مبهم و آدرس lucky132.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 2610
بازدید کل : 42648
تعداد مطالب : 332
تعداد نظرات : 670
تعداد آنلاین : 2

آمار مطالب

:: کل مطالب : 332
:: کل نظرات : 670

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 21
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 24
:: بازدید ماه : 2610
:: بازدید سال : 3475
:: بازدید کلی : 42648

RSS

Powered By
loxblog.Com

درد دل
پنج شنبه 11 مهر 1392 ساعت 21:21 | بازدید : 401 | نوشته ‌شده به دست کاترین | ( نظرات )

توجه کردید بعضی وقتا اوضاع بروفق مراد نیست؟دیدیدهمیشه مشکلات باهم به سراغ ادم میاد  چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا زندگی یه راه فراربرای ادم نمیزاره؟؟؟؟زندگی یه دفعه سیاه میشه یه دفعه سفید میشه وهمه چی خوب میشه.یه دفعه خسته کننده یه دفعه متنوع ؟!!؟ادم موقعی که یکی ومی خوادکه باهاش درد دل کنه میبینه همه یه خنجردست گرفتن ازپشت خنجربزنن اخه چرامگه نمیگن خداسرچشمه خوبیاست پس چرا خیانت و تووجود ماگذاشت وایییییییی خداااااااااااااااااااااااخودت به داد دل ماادمابرس که غیرازخودت کسی ونداریم




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
عشق2طرفه در تاریخ : 1392/7/17/3 - - گفته است :
ای بنده تو سخت بی وفایی
از لطف به سوی ما نیایی
هر گه که تو را دهیم دردی
نالان شوی و به سویم ایی
هر دم که تورا دهم شفایی
یاغی شوی و دگر نیایی
ای بنده تو سخت بی وفایی

/weblog/file/img/m.jpg
عشق2طرفه در تاریخ : 1392/7/17/3 - - گفته است :
همه ما تو این شرایط بودیم یه وقتایی دلمون میخواد از همه چیز فرار کنیم ولی یادمون میاد یکی هست که بدجور بهش دل بستیم باز منصرف میشیم بخاطرش میمونیم و با مشکلات دستو پنجه نرم میکنیم.
.
.
سلام خانمی ممنون که بهم سر زدی اگه دوست داشتی لینکم کن وبهم خبر به تا منم تو رو لینک کنم .
وبتم خیلی قشنگ بود کاترین خانم
موفق باشی

/weblog/file/img/m.jpg
چپ دست در تاریخ : 1392/7/12/5 - - گفته است :
خوب بود .قالب زیبایی گذاشتی/موفق باشی اگه خواستی و با تبادل موافق بودی اطلاع بده.

/weblog/file/img/m.jpg
علیرضا در تاریخ : 1392/7/11/4 - - گفته است :
فریاد زدم دوستت دارم صدایم را نشنیدی!

اعتراف کردم که عاشقم ، جرم مرا باور نکردی!

گفتم بدون تو میمیرم ، لبخندی تلخ زدی !

از دلتنگی ات اشک ریختم ، چشمهای خیسم را ندیدی!

چگونه بگویم که دوستت دارم تا تو نیز در جواب بگویی که من هم همینطور!

چگونه بگویم که بی تو این زندگی برایم عذاب است ، تا تو نیز مرا درک کنی!


صدای فریادم را همه شنیدند جز او که باید میشنید!

اشکهایم را همه دیدند!

آشیانه ای که در قلبت ساخته ام تبدیل به قفسی شده که تا آخر در اینجا گرفتارم!

گرفتار عشقی که باور ندارد مرا ،

فکر میکند که این عشق مثل عشقهای دیگر این زمانه خیالیست ، حرفهای من بیچاره دروغین است!

حالا دیگر آموخته ام که کلام دوستت دارم را بر زبان نیاورم ، دیگر اشک نریزم و درون خودم بسوزم !

اگر دلتنگت شدم با تنهایی درد دل کنم و اگر مردم نگویم که از عشق تو مردم !

اما رفتنم محال است ، عشق که آمد ، دیگر رفتنی نیست ، جنون که آمد ، عقل در زندگی حاکم نیست!

آنقدر به پایت مینشینم تا بسوزم، تا ابد به عشقت زندگی میکنم تا بمیرم !

گرچه شاید مرا به فراموشی بسپاری ، اما عشق برای من با ارزش و فراموش نشدنیست است!

قشنگ بود فاطمه خانم

/weblog/file/img/m.jpg
رضا در تاریخ : 1392/7/11/4 - - گفته است :


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: