من دیگه بچه نمیشم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

وبلاگم چطوربود؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حس مبهم و آدرس lucky132.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 2624
بازدید کل : 42662
تعداد مطالب : 332
تعداد نظرات : 670
تعداد آنلاین : 2

آمار مطالب

:: کل مطالب : 332
:: کل نظرات : 670

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 35
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 38
:: بازدید ماه : 2624
:: بازدید سال : 3489
:: بازدید کلی : 42662

RSS

Powered By
loxblog.Com

من دیگه بچه نمیشم
یک شنبه 16 تير 1392 ساعت 1:46 | بازدید : 707 | نوشته ‌شده به دست کاترین | ( نظرات )

به تو می‌گم که نشو دیوونه ای دل
به تو می‌گم که نگیـر بهونه ای دل

من دیگه بچه نمی‌شم آه
دیگه بازیـچه نمی‌شم
من دیگه بچه نمی‌شم آه
دیگه بازیـچه نمی‌شم
به تو می‌گم عاشقی ثمـــر نداره
واسه تو جز غم و دردسر نداره
من دیگه بچه نمی‌شم آه
دیگه بازیـچه نمی‌شم
من دیگه بچه نمی‌شم آه
دیگه بازیـچه نمی‌شم
عقلم رو زیر پا گذاشتی رفتی
تو من رو مبتلا گذاشتی رفتی
به غم زمونه ای دل
من رو جا گذاشتی رفتی
به خدا من رو رسوا کردی ای دل
همه‌جا مشتم رو وا کردی ای دل
فتنه بر پا کردی ای دل
من رو رسوا کردی ای دل
می‌دونم تو دیگه عاقل نمی‌شی
تو دیگه برای من دلنمی‌شی
می‌دونم تو دیگه عاقل نمی‌شی
تو دیگه برای من دلنمی‌شی
من دیگه بچه نمی‌شم آه
دیگه بازیـچه نمی‌شم
به تو می‌گم که نشو دیوونه ای دل
به تو می‌گم که نگیـر بهونه ای دل
من دیگه بچه نمی‌شم آه
دیگه بازیـچه نمی‌شم
من دیگه بچه نمی‌شم آه
دیگه بازیـچه نمی‌شم
به تو می‌گم عاشقی ثمـــر نداره
واسه تو جز غم و دردسر نداره
من دیگه بچه نمی‌شم آه
دیگه بازیـچه نمی‌شم
من دیگه بچه نمی‌شم آه
دیگه بازیـچه نمی‌شم





|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mahdie khanoom در تاریخ : 1392/5/12/6 - - گفته است :
این شـــــــــــب ها چقدر دلـــــــم می خواهد کســی آرامــــــــــــــ بــهم بگویـد: " بـمیــــــــــری انشاالله " و من فـریــــاد بـــزنم :" آمـــــــــــیـن

/weblog/file/img/m.jpg
mahsa در تاریخ : 1392/4/21/5 - - گفته است :
در دفتر خاطراتم نوشتم رفیق زیباست، معلم دفتر رادید و گفت این رویاست،





گفتم ای معلم از نوازش رفیق چه میدانی





گفت درعالم رفاقت، رفیق همیشه تنهاست...

/weblog/file/img/m.jpg
ava در تاریخ : 1392/4/19/3 - - گفته است :
سلام سارا جون.مرسی که سر زدی.
وبت حرف نداره.
با تبادل لینک موافقی؟اگه آره بهم خبر بده

/weblog/file/img/m.jpg
سیب در تاریخ : 1392/4/16/0 - - گفته است :
سلام .بابت مطالب و وب خوبتون تبریک میگم.
بمناسبت ماه رمضان تو وبلاگمون ختم قرآن راه انداختیم. اگرمایل بودین شریک باشین خوشحال میشیم. بسم الله..

التماس دعا[گل]
otobosshomareh8.loxblog.com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: