پل


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

وبلاگم چطوربود؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حس مبهم و آدرس lucky132.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 2637
بازدید کل : 42675
تعداد مطالب : 332
تعداد نظرات : 670
تعداد آنلاین : 2

آمار مطالب

:: کل مطالب : 332
:: کل نظرات : 670

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 48
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 51
:: بازدید ماه : 2637
:: بازدید سال : 3502
:: بازدید کلی : 42675

RSS

Powered By
loxblog.Com

پل
دو شنبه 10 تير 1392 ساعت 3:25 | بازدید : 614 | نوشته ‌شده به دست کاترین | ( نظرات )

 

برای خواب معصومانه عشق

کمک کن بستری از گل بسازیم

برای کوچ شب هنگام وحشت

کمک کن با تن هم پل بسازیم

کمک کن سایه بونی از ترانه

برای خواب ابریشم بسازیم

کمک کن با کلام عاشقانه

برای زخم شب مرهم بسازیم

بذار قسمت کنیم تنهاییمونو

میون سفره شب تو با من

بذار بین من و تو دستای ما

پلی باشه واسه از خود گذشتن

بذار قسمت کنیم تنهاییمونو

میون سفره شب تو با من

بذار بین من و تو دستای ما

پلی باشه واسه از خود گذشتن

تو رو میشناسم ای شبگرد عاشق

تو با اسم شب من آشنایی

از اندوه تو و چشم تو پیداست

که از ایل و تبار عاشقایی

تو رو میشناسم ای سر در گریبون

غریبگی نکن با هق هق من

تن شکستتو بسپار به دست

نوازشهای دست عاشق من

بذار قسمت کنیم تنهاییمونو

میون سفره شب تو با من

بذار بین من و تو دستای ما

پلی باشه واسه از خود گذشتن

بذار قسمت کنیم تنهاییمونو

میون سفره شب تو با من

بذار بین من و تو دستای ما

پلی باشه واسه از خود گذشتن

بدنبال کدوم حرف و کلامی

سکوتنت گفتن تمام حرفهاست

تو رو از طپش قلبت شناختم

تو قلبت قلب عاشقهای دنیاست

تو با تن پوشی از گلبرگ و بوسه

منو به جشن نور و آیینه بردی

چرا از سایه های شب بترسم

تو خورشیدو به دست من سپردی

 بذار قسمت کنیم تنهاییمونو

میون سفره شب تو با من

بذار بین من و تو دستای ما

پلی باشه واسه از خود گذشتن

بذار قسمت کنیم تنهاییمونو

میون سفره شب تو با من

بذار بین من و تو دستای ما

پلی باشه واسه از خود گذشتن

کمک کن جاده های مه گرفته

منه مسافرو از تو نگیرن

کمک کن تا کبوترهای خسته

روی یخ بستگی شاخه نمیرن

کمک کن از مسافرهای عاشق

سراغ مهربونی رو بگیرم

کمک کن تا برای هم بمونیم

کمک کن تا برای هم بمیریم

بذار قسمت کنیم تنهاییمونو

میون سفره شب تو با من

بذار بین من و تو دستای ما

پلی باشه واسه از خود گذشتن

بذار قسمت کنیم تنهاییمونو

میون سفره شب تو با من

بذار بین من و تو دستای ما

پلی باشه واسه از خود گذشتن

 




|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
آریا در تاریخ : 1392/4/19/3 - - گفته است :
خوشم اومد از شعر خیلی قشنگ بودمرسی
پاسخ:خواهش می کنم

/weblog/file/img/m.jpg
ali در تاریخ : 1392/4/19/3 - - گفته است :
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری به وبلاگ منم یه سر بزن

/weblog/file/img/m.jpg
mersad در تاریخ : 1392/4/12/3 - - گفته است :
خیلی با احساس بود.عالی بود.اگه با تبادل لینک موافق بودی تو نظرا خبر بده.منتظرم

/weblog/file/img/m.jpg
فان کده در تاریخ : 1392/4/12/3 - - گفته است :
وب خوشگلی داری اگ مایل ب تبادل لنک هستی خبر بده و با اسم فان کده بلینکم
راسی اگ بندمو بزاری تو وبت خیلی خوشحالم میکنی

/weblog/file/img/m.jpg
پسر فانتزی در تاریخ : 1392/4/10/1 - - گفته است :
سلام
نظر گذاشتی اومدم
امروز هم که تولدت
پس تولدت مبارک


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: