گذشت


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

وبلاگم چطوربود؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حس مبهم و آدرس lucky132.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 2632
بازدید کل : 42670
تعداد مطالب : 332
تعداد نظرات : 670
تعداد آنلاین : 2

آمار مطالب

:: کل مطالب : 332
:: کل نظرات : 670

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 43
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 46
:: بازدید ماه : 2632
:: بازدید سال : 3497
:: بازدید کلی : 42670

RSS

Powered By
loxblog.Com

گذشت
دو شنبه 7 بهمن 1388 ساعت 15:44 | بازدید : 349 | نوشته ‌شده به دست کاترین | ( نظرات )

برآنچه گذشت

 

آنچه شکست

 

آنچه نشد

 

حسرت نخور

 

زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد . . . .

 





:: موضوعات مرتبط: فلسفی , ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
آیدا در تاریخ : 1392/11/11/5 - - گفته است :
salam mamnoon k b webam sarzadi

webam update shod az mataleb jadid omidvaram khoshet biad .... montazretam .. ayda
پاسخ:حتما میام عزیزممممممممممممممممممم

/weblog/file/img/m.jpg
reyhane در تاریخ : 1392/11/10/4 - - گفته است :
سلام کتی جان این چن وقت نبودم شهرستان بودم لپ تاپمم با خودم نبرده بودم دنبال کارای فارغ التحصیلیم دوباره هم باید برم کمتر هستم تا کارام کامل تموم شه ب امید خدا بهت سر میزنم حتما
پاسخ:امید وارم موفق باشی ممنون که سرزدی

/weblog/file/img/m.jpg
peyman در تاریخ : 1392/11/10/4 - - گفته است :
از حساب و کتاب بازار عشق



هیچ گاه سر در نیاوردم !



و هنوز نمی دانم چگونه می شود



هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی



من بدهکارت می شوم ؟
پاسخ:اخی قربونت برم من بوسسسسسس

/weblog/file/img/m.jpg
HOSSEIN در تاریخ : 1392/11/9/3 - - گفته است :
سلام وب خوبی داری لینکت کردم توام بلینک
پاسخ:ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
سارا در تاریخ : 1392/11/9/lucky132 - - گفته است :
سلام...

مرسی از اینکه اومدی به وب من...

وب تو هم قشنگه

آدرس لینکتون رو گذاشتک تو قسمت پیوند دوستان...

ملسی ... بای
پاسخ:ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
وفا در تاریخ : 1392/11/9/3 - - گفته است :
شما عالی هستید

/weblog/file/img/m.jpg
kasra shakiba در تاریخ : 1392/11/8/2 - - گفته است :
سلام ابجي نيسي؟/؟ دلم واست تنگيده هرشب ميام اما وقتي نيسي برميگردم اميدوارم هرجاباشي خوبوخوشوسلامت باشي باي ي ي ي ي


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: