قلبی خسته ازتپیدن


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

وبلاگم چطوربود؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حس مبهم و آدرس lucky132.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 2639
بازدید کل : 42677
تعداد مطالب : 332
تعداد نظرات : 670
تعداد آنلاین : 2

آمار مطالب

:: کل مطالب : 332
:: کل نظرات : 670

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 50
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 53
:: بازدید ماه : 2639
:: بازدید سال : 3504
:: بازدید کلی : 42677

RSS

Powered By
loxblog.Com

قلبی خسته ازتپیدن
چهار شنبه 18 دی 1392 ساعت 23:10 | بازدید : 599 | نوشته ‌شده به دست کاترین | ( نظرات )

 

میگویند ساده ام!

 

میگویند تو مرا با یک نگاه… یک لبخند… به بازی میگیری!

 

میگویند ترفندهایت، شیطنت هایت…

 

و دروغهایت را نمی فهمم

 

میگویند ساده ام!…

 

اما من فقط دوستت دارم…

 

همین!

 

و آنها این را نمی فهمند!!

 





:: موضوعات مرتبط: تیکه دار , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس تیکه دار ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
niloofar در تاریخ : 1392/10/22/7 - - گفته است :
شلام عسیسم وبت عالیه من لینکت میکنم توام لینک کن خبر بده بای عسلم .
پاسخ:چشم منم لینکت میکنک عسیسم

/weblog/file/img/m.jpg
پیمان عبدالمالکی در تاریخ : 1392/10/19/4 - - گفته است :
به سوی من بیا

تا تو را حس کنم

و دنیا خواهد دید

داستان عشقی سوزان را

که شعله اش در قلب من خواهى بود



به هنگام عاشقی گویی در دنیای شوالیه ها و پرنسس ها سر می کند.

قلبا عاشق است و در عشق پا بر جاست.

------------------------------------------------

عزیزم تولدت مبارک بهترین آرزو هارو برات دارم


پاسخ:مرسی عزیز دلم

/weblog/file/img/m.jpg
پیمان عبدالمالکی در تاریخ : 1392/10/19/4 - - گفته است :
به سوی من بیا
تا تو را حس کنم
و دنیا خواهد دید
داستان عشقی سوزان را
که شعله اش در قلب من خواهى بود

به هنگام عاشقی گویی در دنیای شوالیه ها و پرنسس ها سر می کند.
قلبا عاشق است و در عشق پا بر جاست.
------------------------------------------------
عزیزم تولدت مبارک بهترین آرزو هارو برات دارم

/weblog/file/img/m.jpg
پیمان عبدالمالکی در تاریخ : 1392/10/19/4 - - گفته است :
می خواهم آزاد زندگی کنم

بسان پرندگان مهاجر

ولی قفسی ساخته از عشق تو

جایی است که همواره رو به آن خواهم داشت



عشق خود را دیر ابراز می کنى و عاشق آزادی است. اولین عشق او قلبش را به تپش در می آورد و هرگز فراموش نخواهد شد.

-------------------------------------------

عزیزم تولد مبارک بهترین هارو برات ارزومندم.@ };-
پاسخ:قربونت برم بوسسسسسسسسسسسسس خخخخخخ

/weblog/file/img/m.jpg
ندا در تاریخ : 1392/10/19/4 - - گفته است :
سلام ممنون که بهم سر زدی وبلاگ قشنگی داری


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: