خیالت راحت


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

وبلاگم چطوربود؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حس مبهم و آدرس lucky132.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 2647
بازدید کل : 42685
تعداد مطالب : 332
تعداد نظرات : 670
تعداد آنلاین : 2

آمار مطالب

:: کل مطالب : 332
:: کل نظرات : 670

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 58
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 61
:: بازدید ماه : 2647
:: بازدید سال : 3512
:: بازدید کلی : 42685

RSS

Powered By
loxblog.Com

خیالت راحت
سه شنبه 3 دی 1392 ساعت 20:20 | بازدید : 329 | نوشته ‌شده به دست کاترین | ( نظرات )

 

 

خبر از من داری؟

خبر از دلتنگی های من چطور؟

و آن پروانه های شادی که در نگاهم بودند

خبرش رسیده که مرده اند؟

هیچ سراغ دلم را میگیری؟

کسی خبر داده که آب رفته ام از خستگی؟

مچاله ام از دلتنگی؟

آه….. که هیچ کلاغی نساختیم میان هم

وجدانت راحت….

خبرهای من به تو نمیرسد

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ماریا در تاریخ : 1392/10/6/5 - - گفته است :
خیلی قشنگ ممنونم

/weblog/file/img/m.jpg
کلاغ در تاریخ : 1392/10/3/2 - - گفته است :
قصه ی من تمام شد

.

.

کلاغ به خانه اش رسید

.

.

.

بیا تو را هم روی چشم به خانه ات برسانم....اینجا روایت دیگری شد

.

.

انجا را نمیدانم....انگار خلوت قلب تنهایت پر است از هیاهوی ادم ها ....از فریاد ها ....از سکوت شیرین گذشته دیگر خبری نیست.....کاش همیشه ان قدر شلوغ باشند ادم ها که دلشان برای هم تنگ نشوند .....من اما همیشه تنهاییم را دوش میگیرم ....و تن را غسل ...شاید تمرین نبودن ها سنگ میکند دل ها را.......خوش باشی/
خیلی قشنگ بود مرسی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: